søndag den 10. marts 2013

Guldøreringe med hvide opaler



Som led i at finde et design til de øreringe, jeg vil have på til vores bryllup, har jeg i weekenden med nogle af de fine perler, min forlovede forærede mig i fødselsdagsgave.

Det blev blandt andet til dette sæt.

Jeg kunne godt tænke mig at lave et sæt øreringe, der har noget blåt i sig - det kunne være en fin måde at have "something blue" med i mit bryllupsoutfit ;)

Øreringene er af gulddublerede materialer med turkisblå og brunlige/gyldne perler samt hvide opaler.

4 kommentarer:

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...