mandag den 18. marts 2013

DIY bryllup?!

Om under 50 dage siger min kæreste og jeg "ja" til hinanden. Vi har styr på langt det meste og er ikke særligt stressede over vores wedding to dos, og det gør det bare endnu mere dejligt at vide, at datoen nærmer sig med hastige skridt.

Når nu jeg elsker at være kreativ, kunne jeg naturligvis godt tænke mig at lave en række forskellige ting til vores bryllup. Indtil videre har jeg tænkt mig selv at lave mine øreringe (og evt. andre smykker), mit hårpynt og måske noget at lægge vores vielsesringe på/i.
Derudover har jeg masser af ideer til borddækning og pyntning af det sted hvor vielsen kommer til at finde sted. Derfor har jeg besluttet at lave en liste med DIY-projekter, så jeg selv og I kan følge med i, hvordan det så går - og I må naturligvis meget gerne komme med input og gode ideer undervejs :)


Den foreløbige liste:

  • Øreringe
  • Hårpynt (både til mig selv og mine brudepiger)
  • Armbånd (matchende mine øreringe)
  • Pude, kasse eller lign. til vielsesringene
  • Bordkort og menukort (matchende invitationerne)

Mjah, det syner jo ikke af meget. Men jeg kommer nok i tanke om flere ting, som jeg samler inspiration rundt omkring. Dog har jeg fundet ud af, at det kan være virkelig farligt at blive alt for inspireret, for så bliver jeg enten helt stresset ved tanken om alt det, jeg skal nå for at gøre vores bryllup helt perfekt eller jeg bliver modløs over, at vi ikke har tænkt på lige så mange detaljer til vores store dag. Ingen af delene er særligt sjove. Det må ikke lyde, som om jeg er bange for, at vores bryllup ikke bliver helt fantastisk og smukt. For det er jeg helt sikker på, at det bliver :) Men for meget inspiration kan godt have modsat effekt end ...at inspirere.

Anyway, jeg regner med at lægge links og billeder op af de ideer, jeg godt kunne tænke mig at kreere. Ét af de store DIY-projekter for brylluppet blev vi færdige med for en måneds tid siden - nemlig invitationerne! Dem skal I nok få at se snart :)

Her er foreløbig et billede fra endnu en omgang bryllupsøreringe-leg. Mine øreringe skal ikke have så meget blå i sig som disse, så disse sæt er for at prøve teknikken af med kugler i forskellige niveauer. Lyset er i øvrigt lidt mørkt, da jeg tog billederne i går aftes:





1 kommentar:

  1. Hehe :) Jamen du kan tro, at jeg glæder mig helt vildt meget til vores store dag!

    SvarSlet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...