onsdag den 20. marts 2013

Følg min blog med Bloglovin

For at skabe mindst mulig forvirring, kan man ikke længere melde sig som fast læser af min blog via Google Reader. Denne bliver nemlig nedlagt 1. juli 2013.
Vil du blive ved med at følge min blog, kan du finde den lige her. Har du ikke allerede en konto hos Bloglovin, kan du også tilmelde dig opdateringer på bloggen via email (i højre side af forsiden, mellem Etiketter og Populære Indlæg) :)

Følger du mange blogs, kan du følge Natachas vejledning til at overføre dem alle fra Google Reader til Bloglovin.

Jeg håber, at du vil blive ved med at følge min blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...