fredag den 19. juli 2013

Vil du dele en loppemarked-stand med mig?

Har du også lyst til at finde ud af, om der er et marked for dine krea-sager? Og kunne du tænke dig at dele en stand med mig? :)

Loppemarkedet BOXLAND ligger i Carlsbergbyen, København - og jeg leder efter en eller flere andre kreative sjæle, der har lyst til at dele en stand med mig i weekenden 31. august/1. september 2013. En almindelig udendørs stand koster 150 kr. pr. dag - og man kan leje et bord af arrangørerne for 25 kr. Læs evt. mere på BOXLANDs Facebookside.

Mit fokus vil være at sælge håndlavede øreringe og armbånd (og måske et par broderier), men jeg har ikke alene nok kreationer til at have en hel stand for mig selv - og i øvrigt vil det da være meget mere hyggeligt at stå der med en anden :) Er den anden dig eller én du kender? Så smid en kommentar eller send mig en e-mail. Jeg håber på at høre fra dig!

Ha' en skøn og solfyldt weekend :)

2 kommentarer:

  1. Hej Christel! Jeg kender ikke særlig meget til boxland, men jeg vil gerne være med til en stand sammen med dig! Jeg hækler og laver smykker!
    Kh Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt, Charlotte - hvor er det dejligt at høre :)

      Kh, Christel

      Slet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...