mandag den 15. juli 2013

Sølvhjerter og guldstjerner

Phew. Så gik der ikke bare fire, men syv uger, før jeg kom tilbage til bloggen. SYV UGER! Det er jo alt for lang tid. Det er dog dejligt at se, at min blog har haft en ganske fin statistik trods manglende blogindlæg fra mig - så tak til jer, der har kigget forbi :)

For nogle uger siden var min mand og jeg til et vennepars bryllup. Bruden havde spurgt, om jeg mon ville kreere et sæt bryllupsøreringe til hende ...og JA, det ville jeg meget gerne! Jeg lægger billedet af hendes øreringe op, når min mand er færdig med at redigere bryllupsbillederne (han var dagens fotograf og har ca. 4000 billeder at sortere/redigere igennem, så det tager lidt tid).

I mellemtiden vil jeg vise jer to andre sæt øreringe - begge i oxyderet Sterling sølv og guldbelagt messing:


PS: De forgyldte kreoler er mere guldfarvede
end billedet viser sollyset ramte bare ikke så godt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...