mandag den 13. maj 2013

Se nu her, en smuk bryllupsgave

Jeg bare vise jer en af de gaver, min mand (ihhhh, jeg kan kalde ham for "min mand" ❤) og jeg fik til vores bryllup:


Min superkreative veninde Kristine havde hæklet dette smukke megastjerne-tæppe, som hun og hendes kæreste Villads gav os i bryllupsgave. Er det ikke bare vanvittigt flot? Jeg er så vildt imponeret!

Dengang jeg havde hæklede mit eget runde gulvtæppe, viste jeg Kristine et billede af Yarnfreaks julestjernetæppe og talte meget om positivt om det. Det var derfor en meget glædelig overraskelse, da jeg åbnede den store og tunge kasse, mandagen efter vores bryllup, og fandt det smukke tæppe - og det kom straks ned på gulvet til beundring og nærstudering :)




Husk forresten at deltage i min Give Away, hvor du kan vinde et smukt sær øreringe. Jeg trækker en vinder d. 22. maj!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med brylluppet :)

    Det tæppe er simpelthen såå fantastisk, jeg har været forelsket siden jeg så det hos yarnfreak første gang!
    Den farve kombination som din veninde har lavet er simpelthen så fantastisk! Kan du "nøjes med at havde det fremme til jul? ;)

    Kh Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mie :D

      Det har jeg også! Og det havde Kristine åbenbart luret ;) Det bliver ikke et juletæppe, men et all year round-tæppe - det har fået en prominent plads i vores stue, så jeg kan beundre det hver eneste dag :)

      Har du lyst til at være med i min Give Away? Der er et par guldøreringe på højkant.

      Kærlig hilsen,
      Christel

      Slet
    2. Jeg kan virkelig godt forstå at det skal være fremme hele tiden :)

      Jeg vil MEGET gerne deltage i give Away'en, de øre ringe er super flotte!

      Kh Mie

      Slet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...