onsdag den 22. maj 2013

En vinder er fundet!

 
Jeg fik i alt 38 tilmeldinger til min Give Away og har derfor netop bedt min mand vælge et tal mellem 1 og 38.
Han lavede et eller andet tilfældigt regnestykke ud fra de magasiner, vi har liggende herhjemme, og kom frem til 6.

Vinderen af den Give Away, hvor jeg har et par guldøreringe på højkant, er dermed: ana69 - stort tillykke!

- - - - -

Er du blevet helt forelsket i øreringene og må du bare eje et sæt i en af de to farver eller med en helt tredje farve, så sælger jeg dem til en særlig post-Give Away-pris på 150kr. + porto.

OBS: I kan stadig nå at være med i min lyn-Give Away, hvor vinderen får en pakke Veet-ansigtsvoks. Jeg trækker den heldige på lørdag!

2 kommentarer:

  1. Tusind tak hvor er jeg bare heldig, jeg glæder mig til at gå med de nye ørering :-)
    Jeg har en kollega det blev en del misundeligt så jeg tror hun bliver glad for at høre at de også kan købes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg simpelthen så glad for at høre :)
      Din kollega skal være ganske velkommen! Jeg forventer at gøre noget ved min Shop i løbet af sommeren. Indtil da kan hun enten skrive til mig her på bloggen eller pr. email. Tillykke igen!

      Slet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...