tirsdag den 12. februar 2013

Hæklet rangle

Jeg har det med at gå i gang med flere krea-projekter ad gangen. Ulempen er, at et virvar af halvfærdige broderier og hæklerier, krøllede garnnøgler og synåle, ligger jævnt fordelt ud over sofabordet. Ikke så praktisk ;) For tiden kæmper mit krearod om pladsen med vores bryllupsinvitationer, som kun mangler adresser og en sidste detalje, før de er klar til at blive sendt med posten. Yay!

Nå. Ét af de projekter, jeg er i gang med, er en rangle efter Christines opskrift. Opskriften er simpel, og arbejdet gik derudaf. Desværre måtte jeg stoppe, da jeg kom til "Fyld kuglen med vat ..." ;)

 

2 kommentarer:

  1. ææh hvorfor stoppede du der? du skal da bare putte noget bamse fyld eller pladevat i

    Ser ellers fin ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg stoppede såmænd, fordi jeg ikke har noget vat eller andet, der kan bruges som fyld ;)

      Slet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...