mandag den 9. juli 2012

FERIE FERIE FERIE!

Et sidste indlæg inden vi begynder vores Europa-roadtrip i morgen tidlig. Jeg glæder mig helt ustyrligt meget!

Én af mine veninder havde ønsket sig et armbånd med pink neon i fødselsdagsgave, og i eftermiddag var hun forbi for at hente den færdige gave:




På den anden side af vores ferie venter et nyt design til bloggen, og forhåbentlig kan jeg vise jer en masse perler, snore og andet smykkegrej fra min kærestes fødselsdagsgave :)

Ha' en forrygende sommer!

Kærlig hilsen
Christel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...