onsdag den 30. maj 2012

Klar, parat, neon!

Et smut i Silvan (eller et andet gør-det-selv/byggemarked) kan virkelig betale sig, hvis du skal bruge neonsnor! Se bare, hvad jeg fik fingre i forleden: 2 x 120 meter nylonsnor i hhv. neonpink og neongrøn. At det så hedder mur-/multisnor og ikke noget fancy, gør mig ikke spor ;)


Sikke en masse fine armbånd, nøgleringe, fingerringe, you name it jeg kan lave nu - og det er garanteret også ganske udmærket at hækle med. Weeeeee!

PS: Ja, billedet er en smule over-redigeret, men jeg tog billedet i dårligt lys og måtte derfor skrue lidt ekstra på redigeringsværktøjerne for at få de fine neonfarver frem :)

5 kommentarer:

  1. Louise Rosentoft4/6/12 19:10

    Hej Christel! Sikke en god ide at optimere lidt på mængde og pris..:) Desuden er det netop i denne sommertid, at vi skal have pang farverne frem og lave show off med cool krea-ting på stranden, i byen mv..:)

    SvarSlet
  2. Oh la la! Jeg er MAGET misundelig :-)

    Jeg så den grønne neon-kæmpe-rulle, da jeg for nyligt trampede rundt på en byggeplads. Jeg har en grum mistanke om, at håndværkerne ikke ved, at det er guld de trækker rundt med ...

    KH
    tina

    SvarSlet
  3. Uha, ja tænk bare på hvor mange meter neonsnor, der bliver brugt på byggepladser i stedet for til spraglede og moderigtige armbånd. Suk!
    Jeg tager gerne imod bestillinger på armbånd i grøn og pink neon - skal jo også nå at bruge de mange meter, inden moden dikterer noget andet ;)

    SvarSlet
  4. Ja, hvor fedt! Jeg skal helt klar have lavet mig en nøglekæde :)
    kh Mette

    SvarSlet
  5. Sådan én er jeg faktisk allerede i gang med :) Den må du se, når den er færdig - forhåbentlig inden længe.

    SvarSlet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...