fredag den 7. december 2012

Hæklede håndledsvarmere #1


Velkommen til alle de nye faste læsere!
Dejligt, at I også vil læse med :)

OBS: Jeg trækker en vinder af min Give away på den anden side af weekenden. Vil du nå at være med? Så klik her.

Fryser du også tit om dine håndled, når det bliver koldt udenfor? Jeg får i hvert fald ikke altid proppet trøjekanten over mine handsker, og det kan være en ubehageligt kold oplevelse, når den kolde luft smyger sig ind der. Derfor er jeg så glad for disse håndledsvarmere, som jeg har hæklet efter opskrift i Sidsel Sangilds inspirerende bog "3-d hækling":






Bølgemønstret er jeg helt vild med - det ville være så fint som tørklæde/halsring :)

Rigtig dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...