søndag den 28. juli 2013

B/W bryllupsøreringe

For tre uger siden var vi til et vennepars bryllup i Nivå. Som nævnt havde bruden spurgt, om jeg ville lave et par bryllupsøreringe til hende, og det var en stor ære at få sådan en forespørgsel :)

Én ting er, at bruden blev rigtig glad for øreringene - brudgommen var også meget begejstret, ligesom flere gæster kommenterede dem positivt.

Så nu vil jer vise jer øreringene OG samtidig blære mig lidt med nogle få af min mands superlækre billeder fra dagen:


Brudens øvrige smykker, som øreringene skulle passe til


Closeup af øreringene (et af mine egne billeder, ikke fotografens)
Af en eller anden grund bliver billedet først
rigtig skarpt, når man klikker på det.



♥ ♥ ♥ ♥ 
Og her er et par billeder af øreringene in action.
Jamen er det ikke bare et vanvittigt smukt brudepar?!



Masser af kærlighedsfyldte hilsner,
Christel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...