mandag den 29. april 2013

Mere bryllups-DIY


Vores bryllup er nu kun 5 dage væk, og jeg glæder mig så ufatteligt meget! I torsdags afleverede jeg de sidste artikler til en arbejdsopgave, og derfra har jeg kunnet hellige mig vores slutspurtsbryllupsplanlægning 100 procent. YAY!

I får lige lidt billeder af nogle af de DIY-projekter, der er i gang/afsluttede i forbindelse med vores snarlige bryllup :)


Vores hjemmelavede invitationer endte med at se sådan her ud:

Billedet på forsiden er fra øjeblikket efter, at jeg friede og fik mit ja <3 Billedet er klæbet på limegrønt pap, der er klæbet til lilla foldekort. Selve teksten printede vi på hvidt guldshimmerpapir. Og i stedet for et &-tegn mellem vores navne, satte vi en lysegrøn blomst magen til den, der også er på spidsen af konvolutterne.

Min amerikanske veninde Ashley er super kreativ og har kastet sig ud i at lave lykønskningskort til dagen - naturligvis matchende vores invitationer ;)
(Farverne på nederste billede ser noget skarpere og kraftigere ud end på vores invitationer, men det må være lyset, for de passer perfekt)

Her er et billede, som Ashley sendte mig af embossing-processen:

I går havde vi både Ashley og Maren på besøg (vi er alle tre veninder på kryds og tværs). De kommer begge fra Chicago og er taget helt til Danmark for at være med til vores bryllup!
Inden middagen overrakte Ashley mig de færdige kort. Er I færdige, de er flotte! For ikke at ødelægge overraskelsen for vores bryllupsgæster på dagen, venter jeg med at uploade et billede af kortene - men I skal nok få dem at se :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...